woensdag 3 oktober 2012

Redenen om te stoppen

   
   [ UPDATE 5 oktober 2012 ]

   De oorspronkelijke tekst van deze bijdrage heb ik geschrapt. Waarom? Het verhaal is achterhaald - er zijn geen redenen om te stoppen, als sneeuw voor de zon verdwenen.

   Het kan geen kwaad om af en toe terug te blikken, voor jezelf dingen op een rijtje te zetten, na te denken over de koers die je met je blog wilt varen - persoonlijke overwegingen, daar hoef je de lezer niet mee lastig te vallen.  

   De beelden heb ik laten staan, als stille getuigen van wat zich binnen deze ruimte heeft afgespeeld, sporen van een zich terugtrekkend verleden.



... 


Ruzie in het Oekraïens Parlement, april 2010

...    


Kiev, november 2009

...


Parijs, september 2012

   ...

     
...


Kiev, april 2010

...


Parijs, september 2012

...


...


2 opmerkingen:

  1. Beste Kiev, toch heb jij ertoe bijgedragen dat de vrouwenemancipstie van FEMEN ook bij het Nederlandse publiek bekendheid heeft gekregen. Verder verdien je als blogger meer aandacht, dat zeker. Hoe meer reacties hoe aantrekkelijker je blog wordt. Met de gekozen naam Kiev heb je je blog een wat onpersoonlijke identiteit gegeven. Bovendien reageer je niet op reacties, meen ik. Allemaal redenen waarom je dan in de luwte blijft. En als laatste tip. Al je veel bezoekers wilt trekken dan is de eerste klap een daalder waard. Ik bedoel daarmee te zeggen dat je dan in de kop en in de eerste zin woorden moet ge bruiken die veel worden gegoogeld. En wat ook ontzettend veel bezoekers trekt is via Nujij. Niet dat ik het toepas op mijn blog. Bij mij komen een paar ouwe getrouwe aardige mensen, die dan ook nog eens aardige dingen opschrijven. Voor mij is dat meer dan genoeg. :-)
    Lidy
    Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Lidy, met google ben ik goed te vinden en over bezoekersaantal heb ik niets te klagen. Ik zit ook niet te vissen naar reacties (die ik overigens meestal wel beantwoord) - een plek in de luwte vind ik wel zo prettig. Het gaat me naast persoonlijke overwegingen meer om het soort aandacht dat ik krijg, dat me te denken geeft, al heb ik het er natuurlijk zelf naar gemaakt. Dank voor je uitgebreide reactie.
      Groet, Kiev

      Verwijderen